Profesyonel Fuarcılık Programları

Renkli ve Dinamik Bir Kariyer için Fuarcılık
Fuardan Yüksek Fayda Sağlamanın İpuçları
Fuar Katılımcıları için Dijital Dünyada Pazarlama ve Satış
Fuar Alanının Dinamikleri
Fuar Standlarının Dinamikleri

Fuar Katılımcıları İçin Dijital Dünyada Pazarlama ve Satış

Eğitim Programı Konu Başlıkları

  • Dijital Pazarlamaya Giriş
  • Web Sitesi
  • SEO / Organik Trafik
  • Google Reklam Modelleri
  • Sosyal Medya
  • İçerik Pazarlamasının Temelleri
  • E-Posta ve İçerik
  • Örnek Bir Dijital Kampanya Planı
  • Firmamı Fuar Sırasında Dijitalde Nasıl Öne Çıkartırım?
  • Sonuçları Ölçümleme
  • Dijital Dünyada Dış Kaynak Kullanımı

Eğitim Programı Hedef Kitle

Fuar Katılımcı Firmalarının ve KOBİ'lerin Yönetim, Satış, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Etkinlik Organizasyon Bölümleri Çalışanları.

Tarihler

  • 20-21 Haziran 2019
  • 3-4 Eylül 2019

Program Süresi

Haftaiçi 2 Gün.

Program Genel Amaç

Fuar katılımcısı olan kurumların verimli bir fuar deneyimi yaşamaları için etkin dijital pazarlama ve satış kampanyalarına yönelik bilgilerin paylaşılması.

Program Alt Amaçları

  • Özellikle yeni fuar katılımcılarına ve KOBİ'lere yönelik rekabette öne çıkmalarını ve yeni pazarlara açılmalarını destekleyecek etkin web sitesi tasarımının ipuçlarının verilmesi.
  • Katılımcı firmanın fuardan beklenti ve hedeflerinin gerçekleşmesini destekleyecek dijital kampanya tasarım ve ölçümlendirilmesi metodlarının öğretilmesi ve pratiğinin kazandırılması .
  • Fuardan maksimum verim almak üzere; öncesinde-sırasında-sonrasında yapılacak dijital pazarlama ve satış aktivitelerine yönelik bilinçlendirmek.

Formunuz başarı ile gönderildi.

Formunuz gönderilemedi.

Eğitim Başvuru Formu

Size en uygun eğitimi seçin, öğrenmeye hemen başlayın.